mammablackfisk.blogg.se

Här bloggar jag om livet som ensamstående mamma till fyra små barn, trillingarna Gabriel, Theo och Camila och deras storebror Matias. Livet hos oss är trångt, kaotiskt, slitigt och högljutt och men också fullt av kärlek, glädje och humor. Att få vardagen att gå ihop och samtidigt (försöka) se till att fyra små barn får en trygg barndom är minst sagt en utmaning när det bara finns 24 timmar om dygnet, två händer, en hjärna och en inkomst. Här bloggar jag om vardagen mitt i småbarnskaoset, om svårigheterna jag tampas med som ensamstående fyrabarnsmamma och om hur jag gör för att få det att funka (eller inte funka) . Välkommen till min blogg!

Tyst på bloggen

Livet i v�r familj Permalink2
Nu har det varit tyst på den här bloggen så länge att en kan börja undra om vi fortfarande lever. Det gör vi. Det har bara inte funnits varken tid eller ork för att blogga.
Filmjölksgubbe. Konstnär: M
 
 
Vi tog oss igenom magsjukeeländet och är nu ute på andra sidan. Idag har jag till och med varit och jobbat, efter en och en halv veckas vabbande.
 
Förutom vabbande och sjuka barn har jag haft en massa att stå i under senaste tiden, så jag har en del att skriva om. Men det får jag göra sen. Nu måste jag sova.
#1 - - T:

Kikar ofta in för att se om du uppdaterat! Så himla häftig kvinna du är som roddar allt, även om jag fattar att du inte direkt haft nåt val. Men ändå:)

Svar: Tack!! Vad glad jag blev av att läsa din kommentar! För jag känner mig verkligen inte som någon särskilt häftig kvinna, tvärtom. För roddandet går lite si så där, en del dagar går rätt ok men andra dagar är fullkomligt kaotiska. Och en del dagar (rätt många dessvärre) är jag väldigt långt från att vara den mamma jag skulle vilja vara.
Mamma bläckfisk

#2 - - Anonym:

Sov gott!

Till top